Monday, May 28, 2012

52OK untuk WWW 1!

senarai pemohon tender yang berjaya

Tahniah TMJ sebab menang bidaan tersebut. Dengan harga RM 520 K, Plat WWW 1 telah memecahkan rekod termahal no plat di Malaysia yang sebelum ini dipegang oleh seorang peniaga yang juga dari Johor dengan harga RM 300.1 K yang telah dibeli tahun 2010. WWW memberi makna yang amat bermakna kepada peminat kereta iaitu World Wide Web. Hmmmm... DYMM Agong pun ada dalam list WWW 5. 520K beb! setengah juta tu kalah hadiah superstar mania Hafiz awan nano tu! 

5 comments:

  1. its not to bad lar kan.a few days ni ramai cakap pasal ni.ada yg ok dan ada yang melenting.but for me lantak dia lar,kekayaan one of nikmat dunia Allah bagi.The way dia belanjakan harta dia terpulang pada dia.Bersama kita jga aib kita dan dia.
    btw,im new in blogger.its my pleasure if u follow me.

    ReplyDelete
  2. betul, sapa yg cakap makan duit rakyat bagai tu mmg pemikiran kolot lah... TMJ ni dari zaman nenek moyang dia ada bisnes, sawit bagai bersepah.. i follow u

    ReplyDelete
  3. Allah ada cakap kekayaan ni satu ujian.Kalau Allah bagi harta yang banyak macam dia kat kita tak tau lar apa yang kita akan beli.Maybe it can be worst than that.Thanks for follow me.

    ReplyDelete
  4. welcome, you re not follow me yet... haha

    ReplyDelete