Thursday, December 13, 2012

Demo Sukol UiTM Segamat



Mungkin ini demo terakhir aku kat UiTM Johor ni. Walaupun aku dah habis study kat sini tapi aku tak kan habis study sebagai anak gayong. Dah grad ni aku rindu segala-galanya kat sini terutama PSSGM. Banyak aku habiskan masa dengan bersilat je sepanjang study kat sini. Boleh bilang jadual training silat lagi banyak drpd jadual kelas. Harap pelapis pelapis yang ada sekarang terus menjaga nama baik persatuan dan teruskan bersilat, jangan malu nak promosikan silat kita sebab kita study kat sini tak lama, 3 tahun je. So, pelapis setiap sem tu mesti ada untuk kuatkan persatuan. Insya Allah kalau degree nanti dapat sambung sini boleh berjumpa kalian semua walaupun jadual diploma dan ijazah tak sama tapi masih ada masa. Tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat bermain.



You can throw your hands up
You can be the clock
You can move a mountain
You can break rocks
You can be a master
Don't wait for luck
Dedicate yourself and you can find yourself

No comments:

Post a Comment