Friday, May 18, 2012

Perangai/perbuatan paling buruk/tak senonoh korang buat!



Perangai/perbuatan yang selalu/sokmo/sentiasa kita buat yang orang lain tengok buruk/tak senonoh...
kita yang buat memang rasa ok jer...
tapi yang melihat atau terlibat secara tak langsung yang rasa...

1. Korek hidung depan orang.
2. Sedawa berlebih-lebihan.
3. Cungkil gigi.
4. bersin kuat2 sambil berbunyi kepuasan.
5. Kunyah berbunyi capp-capp-capp masa makan.
6. Kentut dengan bunyi yang kuat/berbau macam silencer!
7. Cakap kuat gila babi depan orang ramai, padahal nak cakap berdua je..
8. Garu punggung depan orang.
9. Adjust parking depan bagi selesa. lol

Ni semua ramai yang buat depan orang, kali buat sorang sorang takpe lagi..

Perbuatan ni semua memang tak disenangi orang sekeliling kita, kalau boleh cari lah tempat clear sikit nak buat tu, memang lah tak berdosa tapi tak senonoh orang lain tengok. LOL

No comments:

Post a Comment