Wednesday, September 8, 2010

SEBULAN BERPUASA SYAWAL MENJELMA


Sebulan berpuasa syawal pula menjelma, haha. assalamualaikum, lama sudah aku x menulis blog ni!!! rase rindu pon ade.. Ade minah kelas aku tu selalu suruh aku update blog aku... Rajin si gadis tu membaca blog, tq. Sepanjang ramdahan tahun ni aku berpuasa di UiTM Johor kolej tamig sari, wing 2b bilik 226, walupon aku x hari2 buka di bilik tapi aku rase buka di bilik lebih selesa dan menenyelerakan... Tak lupa juga aku selalu berbuka di gelanggang silat(PSSGM) di bawah kolej baiduri berbuka bersama Cikgu Wahiddin bin Herman dan sedare segayong ku memori manis tu. Naik cuti nanti assignment belambak x setelkan lagi. wow!!!
Selamat hari raya kepada ibu bapaku,saudara maraku, saudara segayong denganku, rakan-rakanku dan kepada yang mengenali diriku, minta ampun dan maaf la sepanjang hidupku jika ada tersalah bahasa, terkasar perngai ke.. fair ok! great! Raya tahun ni x dapat beraya di kampung ku, Kampung Lubok Sipat, Benut. X dpt beraya kt kampung ni sebab semua family ku beraya di rumah Kak Long di Skudai... hmmmm. ok lah janji semua adik beradik dpt berkumpul, beraya bersama,main mercun bersama dan bersuak ria.
Seikian TQVM....

1 comment:

  1. haha.. selamat ari raye,, assignment jgn lupe.. hehe

    ReplyDelete